sobota, 22 marca 2014

Krótka informacja

Witam wszystkich.....
Dzisiaj niestety nie pojawi się rozdział, w tygodniu może uda mi się coś napisać, jednak nie obiecuję.
Nie zostawię was bez wyjaśnienia bo to do mnie nie podobne.
Ten tydzień, był dla mnie bardzo długiii i męczący, sprawdziany dużo kartkówek i pytania, do tego prace jakieś dodatkowe, lekcje po prostu nie wyrabiam się. Zostało 32 dni do egzaminów. Nauczyciele przez ten czas chcą nas jeszcze wiele nauczyć i powtórzyć. Jak przychodzę do domu mam wielką ochotę się położyć spać. (nie dziwne jak siedzę w szkole od 8 do 17) Jutro idę na wolontariat.
Nie mam czasu wg dla siebie :(  A jak już znajdę chwilę dla siebie to muszę coś w domu zrobić i tak w kółko.

Przepraszam was raz jeszcze. Wrócę tu jeszcze na pewno.  Jak wrócę to poinformuję wszystkich na fb.


Przepraszam, mam nadzieję, że zrozumiecie



Pozdrawiam :*
Olka jakaś tam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytaj :
♥ Jeżeli zauważyłaś błąd lub masz jakąś uwagę - napisz o nim w komentarzu.
♥ Nie bawię się w "obserwację za obserwację"
♥ Jeżeli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, skomentuj - nie dlatego, abym ja zajrzała do Ciebie na blog, tylko ponieważ że Ci się podoba
♥ Komentarze typu : " Fajny blog, zajrzyj do mnie...." nie biorę pod uwagę.
♥ Linki do swoich blogów zostawiajcie w zakładce "spam" - zajrzę na pewno i jak mi się spodoba to zostawię po sobie jakiś znak
♥ Mile widziane propozycje na dalszy ciąg opowiadania :)

Pozdrawiam :**